KPN introduceert applicatie “Zapper” voor zakelijke markt

Begin oktober heeft KPN haar nieuwe app Zapper op de markt gebracht, waarmee ondernemers de telefooncentrale met hun smartphone op afstand kunnen bereiken en instellen. Dit is ideaal om bijvoorbeeld instellingen te veranderen wanneer men onderweg is. Denk hierbij aan de voicemail, “niet storen” functie, doorschakelen, prive bellen, sneltoetsen en aan- en afmelden op een callcenter en diverse voicemail opties. Zapper is wat dat betreft ook ideaal om gesprekken doorverbonden te krijgen en de historie van contactpersonen in te zien. Zo kan worden ingezien wie er gebeld heeft, welke oproepen er gemist zijn en welke nummers er zelf zijn gebeld. Internet en telefonievergelijker Laagsteprijswijzer.nl geeft aan dat de app van KPN ook gebruik kan worden voor privé toepassingen en dat zowel de zakelijke functie ernaast kan blijven bestaan.

Privefunctie (mobility) ideaal wanneer veel van werkplek wordt verwisseld
Wanneer gebruikers veel onderweg zijn kan de Mobility functie worden ingeschakeld waarbij het vaste nummer gekoppeld wordt aan het mobiele nummer. Dan gaat de mobiele telefoon over, evenals de zakelijke vaste telefoon. Bellers zien dan echter alleen het zakelijke nummer. Vice versa werkt dit hetzelfde. Wanneer een gebruiker een telefoongesprek begint wordt van de telefooncentrale een gesprek opgezet, terwijl er in de praktijk met de mobiel wordt gebeld. Zo kan het privénummer ook gebruikt worden voor zakelijke doeleinden terwijl klanten en relaties het verschil niet zullen zien.

De app KPN zapper is exclusief voor de smartphone en werkt op de besturingsystemen van Apple en  Android. De app is bovendien kosteloos voor KPN klanten.

Schrijft graag over gadgets, mobieltjes, Android. Heeft een passie voor lekker eten en koken. In het bezit van een Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy Tab 2, iPad Mini, Samsung Galaxy Nexus. Tevens behoorlijk aan het hobbyen met de Raspberry Pi.